Порядок денний

19  сесії Саражинецької сільської ради  7 скликання

12 липня  2017 року

 

 з/п

                                              Назва питання,доповідач

1

Про виконання бюджету сільської ради за 1 півріччя 2017 року  Доп. Міщук О.М.- головний бухгалтер

2

Про внесення змін до бюджету сільської ради на 2017 рік.

Доп. Міщук О.М. – головний бухгалтер

3

Про внесення змін до бюджету сільської ради на 2017 рік.

Доп. Міщук О.М. – головний бухгалтер

4

Про встановлення  місцевих податків та зборів на 2018 рік та затвердження Порядків їх справляння.                                              Доп. Нечитайло А.П. – секретар сільської ради

5

Про прийняття «Комплексної правоохоронної  програми по Саражинецькій сільській раді  на 2017 рік».                                    Доп. Нечитайло А.П. – секретар сільської ради

6

Про внесення змін до «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів, розташованих на території Саражинецької сільської ради на 2016 -2018 роки».                        Доп. Нечитайло А.П. – секретар сільської ради  

7

Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки  гр. Ліпінському Віталію Володимировичу.                            Доп. Криволап С.Д., інспектор сільської ради.

8

Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки  гр. Литвиненко Надії Гордіївній.                                         Доп. Криволап С.Д., інспектор сільської ради.

9

Про внесення змін до Комплексної Програми благоустрою сіл Саражинецької сільської ради на 2017 рік.

Доп. Нечитайло А.П. – секретар сільської ради  

    Реєстраційний список  для поіменного голосування  депутатів  на  19 сесії Саражинецької сільської ради   VII скликання 12.07.2017 року.

 

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові,без графи 14* та 15*

Порядковий номер проекту рішення в порядку денному 19 сесії Саражинецької сільської ради 7 скликання

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Нечитайло Алла Петрівна  

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Кульчицька Світлана Іванівна

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Міщук Олена Михайлівна  

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Ібрагімов Юрій Малікович  

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Нечитайло Станіслав Васильович

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Мирошниченко Зінаїда Антонівна

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Чабанюк Василь Іванович  

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Нечитайло Галина Федорівна 

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Мельник Іванна Дмитрівна     

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Задерей Сергій Іванович   

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Зайчук Михайло Олександрович  

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Тарасюк Іван Іванович               

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

Відс

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Рибак Тетяна Іванівна

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

 

 

 

 

 

 

14*

Кількісні результати голосування

«за»

8

8

8

8

8

8

8

8

8

 

 

 

 

 

 

 

 

«проти»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

«утримався»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

15*

Якісні результати голосування

Рішення «прийнято»або «не прийнято»

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

прийнято

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

Саражинецька сільська рада Погребищенського району

Вінницької області

7 скликання

19  сесія

 

Р І Ш Е Н Н Я № 177

від  12липня2017 року

                    Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік.

Відповідно до ч.1  ст.143 Конституції України, п.24 ч.1 ст.26, ч.1,ч.5 ст.59, ст.69 Закону  України «Про  місцеве  самоврядування  в  Україні», Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Законів України №1791 від 20.12.2016року « Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році », №1797 від 21.12.2016 р.« Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні »,   з метою  врегулювання відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків, приведення у відповідність положень рішення  Саражинецькоїсільської ради   до вимог чинного законодавства України у сфері справляння податків і зборів,   враховуючи висновок погодження    постійної  комісії    з  питань бюджету тасоціально-економічного розвитку, комунальної   власності, роботи транспорту і зв’язку, торгівлі , побутового обслуговування населення, комплексного розвитку та благоустрою    населених пунктів,з гуманітарних питань та соціального захисту, регламенту, депутатської діяльності і етики 

                                                сільська  рада  в и р і ш и л а:

1. Встановити на території Саражинецької сільської ради Погребищенського району Вінницької області на  2018 рік  місцеві податки і збори :

 1.1. податок на майно, в тому числі :

        - податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

       - транспортний податок;

       - плату за землю;

     1.2. єдиний податок;

     1.3. туристичний збір.

       у розмірах, порядку викладених у Положеннях (додаються).

 2.Затвердити :

-  Положення про  механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум податку на майно в Саражинецькійсільській раді (Додатки  № 1,2,3);

 - Положення про  механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  єдиного податку  в Саражинецькійсільській раді (Додаток №4) ;

-Положення про  механізм справляння та порядок зарахування до сільського бюджету сум  плати за землю   в Саражинецькій сільській раді(Додаток №5);

- Положення про порядок справляння транспортного податку(Додаток №6).

 - Положення про  механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум туристичного збору в Саражинецькій  сільській раді (Додаток №7).

3.Це рішення набирає чинності з моменту його офіційного оприлюднення.

                          4.З метою реалізації  положень  під.12.3.3. ст.12 Податкового кодексу

                              України повідомити про   оприлюднення та   забезпечити оприлюднення

                              даного рішення  на офіційній сторінці сільської ради в мережі Інтернет.                         

 5. Контроль за виконанням даного рішення покласти  на постійну комісіюз питань бюджету тасоціально-економічного розвитку, комунальної   власності, роботи транспорту і зв’язку, торгівлі , побутового обслуговування населення, комплексного розвитку та благоустрою    населених пунктів,з гуманітарних питань та соціального захисту, регламенту, депутатської діяльності і етики.

     

 

          

 

 

                       Сільський  голова                                   Т.І. Рибак

 

 

Додаток  1

                                                         до рішення  Саражинецької сільської ради

                                                          № 177  від 12 липня 2017  року.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО  МЕХАНІЗМ СПРАВЛЯННЯ ТА ПОРЯДОК ЗАРАХУВАННЯ  ДО БЮДЖЕТУ СУМ  ПОДАТКУ  НА НЕРУХОМЕ  МАЙНО, ВІДМІННЕ  ВІД  ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИУ САРАЖИНЕЦЬКІЙСІЛЬСЬКІЙ РАДІ

 

1.   Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

         Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

         якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

          якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

        

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

 

         2.2. Не є об’єктом оподаткування:

об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,  Саражинецької сільської ради, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок  відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

 будівлі дитячих будинків сімейного типу;

 гуртожитки;

 житлова нерухомість, не придатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням   сільської ради;

 об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам                 з їх числа,  визнаним  такими  відповідно  до  закону,  дітям - інвалідам,  які

виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

 будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

     об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

  будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

       об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

 

3. База оподаткування

         3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

4. Пільги із сплати податку

         4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на  60 ;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх                           кількості -  на  120 ;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх                 часток), -  на  180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Пільги з податку, що сплачується   з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не застосовуютьсая до:

 об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої  підпунктом 266.4.1 Податкового кодексу;

 об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

5. Ставка податку

         5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі,у  відсотках до  розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування,  і  визначені в додатках 2, 3 до рішення.

 

            6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

           

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту  4.1 пункту  4 додатка 1 до рішення та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4    додатка 1 до рішення та  відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до рішення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів  «б» та «в»  цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

          ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів "а"-"в" цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

            7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку,   обчисленого   згідно  з  підпунктом   7.1  пункту  7  додатка 1   до

 рішення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, Саражинецької  сільської  ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня  року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

            7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

            7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному

Кабінетом Міністрів України.

 

7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

 8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

            8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

            8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

 9. Порядок сплати податку

 9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до  міського бюджету   згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

 10. Строки сплати податку

 10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до                   30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

           Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

 

 

 

 

 

           Секретар сільської ради                              А.П.Нечитайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Додаток 2   до рішення  Саражинецької сільської ради

                                                         від  12 липня 2017 р. № 177

                                                                                                                             

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів  житлової  нерухомості

 

Типи об’єктів житлової нерухомості

Ставка податку, (відсотки від мінімальної заробітної плати встановле-ної законом на 1 січня звітного (податково-го) року)

1.
Житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень

0,05%.

2.
Квартира   -  ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання

0,1%

3.
Прибудова  до  житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну

 0,05% 

4.
Котедж- одно-, півтораповерховий будинок невеликої  житлової  площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною  ділянкою 

 0,5%

5. 
 
Садові  будинки - будинки для літнього (сезонного) використання, які  в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання  не  
відповідають нормативам, установленим для  житлових будинків

  0,5%

6.
Дачні будинки -житлові будинки для використання протягом року з метою позаміськоговідпочинку

0,25

Секретар  сільської ради                                      А.П. Нечитайло

                                                             Додаток 3

                                                            до рішення  Саражинецької сільської ради                                              

                                                                      від 12 липня 2017 року № 177

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів нежитлової  нерухомості

 

Типи об’єктів  нежитлової нерухомості

 

Ставка податку, відсотки

 

1.
Будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, табори для відпочинку, будинки відпочинку

 0,5%

2.
Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей

  0,5%

3.
Будівлі торговельні - торгові центри, магазини,  універмаги,  павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів

 0,1%

4.
Будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки)

2,0

5.
Магазини, загальною площею  до 200 кв. метрів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування

0,1

6.
Гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки

 0,25

7.

Господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо

 0,01%

8.
Інші будівлі

0,05%

 

 

 

       Секретар сільської ради                       А.П.Нечитайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          

                                                                                                   Додаток  4

                                                                               до рішення 19 сесії сільської ради

                                                                                  7скликання від 12 липня  2017р.№ 177

                                                                                 

ПОЛОЖЕННЯ

про механізм справляння та порядок зарахування до сільського бюджету                          єдиного податку   в  Саражинецькій сільській раді

                                        

1.Встановити на території Саражинецької сільської ради наступні ставки єдиного податку:  

 

 

 

п/п

 

 

Група

плат

ників

єдино

го подат

ку

 

 

КВЕД

 

 

 

             

                  

                             Вид діяльності

 

Ставки

Єдиного

податку для платників першої-другої груп

 

 

       1

Фізичні особи-підприємці,які не використовують працю найманих осіб,здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню, та обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000  гривень

 

у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року

 

 

    1.

       1

01.61

Надання послуг у рослинництві, облаштування ландшафту

  10%

 

 

       1

01.62

Надання послуг у тваринництві

  10%

 

    2.

       1

02.40

Надання послуг в лісовому господарстві

  10%

 

 

       1

13.92

Виробництво готових текстильних виробів,крім одягу

  10%

 

   4.

       1

14.13

Виробництво верхнього одягу

   10%

 

   5.

       1

14.14

Виробництво спіднього одягу

   10%

 

   6.

       1

14.19

Виробництво іншого одягу та аксесуарів

   10%

 

   7.

      1

15.20

Виробництво взуття

   10%

 

   8.

      1

43.32

Столярні та теслярські роботи  

   10%

 

   9.

      1

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів

   10%   

 

   10.

      1

47.81

Роздрібна торгівля з лотків та на ринках

   10%

 

   11.

      1

95.23

Ремонт взуття

     5%

 

   12.

      1

95.23

Ремонт виробів із шкіри та інших матеріалів

     5%

 

   13.

      1

95.21

Ремонт радіотелевізійної аудіо та відеоапаратури

     5%

 

   14.

      1

95.25

Ремонт годинників

     5%

 

   15.

      1

95.25

Ремонт ювелірних виробів

     10%

 

   16.

      1

95.29

Ремонт та перероблення одягу

     5%

 

   17.

      1

13.30

Ремонт інших побутових виробів та предметів особистого вжитку

     5%

 

  18.

      1

81.21

Прибирання виробничих та житлових приміщень,

устаткування та транспортних засобів

 

   

     5%

 

  19.

     1

74.20

Діяльність у сфері фотографії

    5%

 

  20 .

     1

96.01

Прання,оброблення білизни та інших текстильних  виробів

    5%

 

   21.

    1

96.01

Чищення та фарбування текстильних та хутрових виробів

     5%

 

  22.

    1

96.02

Надання послуг перукарнями та салонами краси

    8%

 

  23.

    1

96.03

Організація поховань та надання пов”язаних з ним послуг

    5%

 

 

    2

Фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових,платникам єдиного податку та/або населенню,виробництво та/або продаж товарів,діяльність у сфері  ресторанного господарства за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

-не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах,одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1500000 грн.

у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року

 

   24.

      2

03.12

Рибальство, надання послуг в рибальстві

   10%

 

   25.

      2

03.22

Рибництво;надання послуг у рибництві

   10%

 

   26.

      2

01.61

Надання послуг у рослинництві, облаштування

ландшафту

   15%

 

   27.

      2

01.62

Надання послуг у тваринництві

   15%

 

   28.

      2

02.40

Надання послуг в лісовому господарстві

   15%

 

   29.

      2

13.92

Виробництво готових текстильних виробів,крім одягу

    15%

 

   30.

     2

14.10

Виробництво верхнього одягу

    15%

 

   31.

    2

14.14

Виробництво спіднього одягу

    15%

 

   32.

    2

14.19

Виробництво іншого одягу та аксесуарів

    15%

 

   33.

    2

15.20

Виробництво взуття

    15%

 

   34.

    2

36.00

Збирання,очищення та розподілення води

    15%

 

   35.

    2

41.20

Будівництво будівель

    20%

 

   36.

    2

42.21

Будівництво місцевих трубопроводів, ліній зв”язку та енергопостачання

    20%

 

   37.

    2

43.21

Електромонтажні роботи

    15%

 

38.

    2

43.22

Монтаж систем опалення, вентиляції 

    20%

 

   39.

    2

43.22

Газопровідні роботи

    20%

 

   40.

    2

43.31

Штукатурні роботи

    15%

 

   41.

    2

43.32

Столярні та теслярські роботи  

    15%

 

   42.

    2

43.34

 

Малярні роботи та скління

    15%

 

   43.

    2

45.11

 

Роздрібна торгівля автомобілями

    20%

 

   44.

    2

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів

    20%   

 

   45.

    2

45.32

Роздрібна торгівля автомобільними деталями та приладдям

    20%

 

   46.

    2

45.40

Роздрібна торгівля мотоциклами

    20%

 

    47.

    2

46.11

Посередництво в торгівлі сільськогосподарською сировиною , живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

    20%

 

    48.

    2

46.19

 

Посередництво в торгівлі товарами  широкого асортименту

    20%

 

    49.

    2

46.21

Оптова торгівля зерном, насінням та кормами для тварин

   20%

 

    50.

    2

46.73

Оптова торгівля будівельними матеріалами

   20%

 

    51.

    2

46.75

Оптова торгівля хімічними продуктами

   20%

 

    52.

    2

46.61

Оптова торгівля сільськогосподарською технікою

   20%

 

    53.

    2

46.90

Інші види оптової торгівлі

   20%

 

    54.

    2

47.11

Роздрібна торгівля в неспеціалізованих  магазинах  з перевагою продовольчого асортименту

 

    20%

 

    55.

    2

47.19

Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах без переваги продовольчого асортименту

    20%

 

    56.

    2

47.73

Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами

    20%

 

    57.

    2

47.52

Роздрібна торгівля залізними виробами, фарбами та склом

    20%

 

    58.

    2

47.61

Роздрібна торгівля книгами, газетами та канцелярськими товарами

    15%

 

    59.

    2

47.42

 

Роздрібна торгівля іншими непродовольчими товарами

    20%

 

    60.

    2

47.79

Роздрібна торгівля уживаними товарами в магазинах

   15%

 

    61.

      2

47.81

Роздрібна торгівля з лотків та на ринках

   20%

 

    62.

    2

47.79

 

Роздрібна торгівля поза магазинами,н.в.і.г.(через комівояжерів, рознощиків )

   10%

 

    63.

    2

 

95.23

Ремонт взуття

   10%

 

    64.

    2

95.21

Ремонт радіотелевізійної аудіо та відеоапаратури

   10%

 

    65.

    2

95.22

Ремонт годинників та ювелірних виробів

   10%

 

    66.

    2

95.25

Ремонт ювелірних виробів

   15%

 

    67.

    2

95.29

Ремонт та перероблення одягу

   10%

 

   68.

    2

13.30

Ремонт інших побутових виробів та предметів особистого вжитку

   10%

 

   69.

    2

55.10

Діяльність готелів

   10%

 

   70.

    2

56.29

Діяльність їдалень

   15%

 

   71.

    2

56.21

Послуги у постачанні готової їжі

   10%

 

   72.

    2

49.31

Діяльність пасажирського автомобільного регулярного транспорту

   20%

 

 

   73.

    2

49.32

Діяльність таксі

   15%

 

   74.

    2

49.39

Діяльність нерегулярного пасажирського автотранспорту

   10%

 

   75.

    2

49.41

Діяльність автомобільного вантажного транспорту

   15%

 

   76.

    2

52.29

Організація перевезень вантажів

   15%

 

   78.

    2

68.20

Здавання в оренду власного нерухомого майна (житлові приміщення,загальна площа яких не перевищує 100 кв.м., нежитлові приміщення(споруди,будівлі та/або їх частини,загальна площа яких не перевищує 300 кв.м.

   10%

 

   79.

    2

77.11

Оренда автомобілів

   10%

 

   80.

    2

77.12

Оренда інших наземних транспортних засобів та устаткування

   10%

 

   81.

    2

77.31

Оренда сільськогосподарських машин та устаткування

   15%

 

   82.

    2

62.02

Консультування з питань інформатизації

   10%

 

   83.

    2

62.01

Інші види діяльності у сфері розроблення програмного забезпечення

   15%

 

   84.

    2

95.11

Ремонт і технічне обслуговування електронно-обчислювальної техніки

   10%

 

   85.

   2

69.10

Адвокатська діяльність

   20%

 

   86.

   2

69.10

Нотаріальна та інша юридична діяльність

   20%

 

   87.

   2

73.20

Дослідження кон”юктури ринку та виявлення суспільної думки

   10%

 

   88.

   2

02.40

Консультації з питань комерційної діяльності та управління

   10%

 

   89.

   2

 

Рекламна діяльність

   15%

 

59.11

Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм

 

73.11

Рекламні агентства

 

73.12

Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

 

   90.

   2

 

 

Діяльність у сфері інжинірингу

 

   10%

 

71.11

Діяльність у сфері архітектури

 

71.12

Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг із технічного консультування в цих сферах

 

74.90

Інша професійна, наукова та технічна діяльність, не віднесена до інших угруповань

 

 

   91.

   2

74.30

Надання секретарських послуг та послуг з перекладу

   10%

 

   92.

   2

59.20

Надання інших комерційних послуг

    20%

 

   93.

   2

85.32

Освіта дорослих та інші види освіти (репетиторство)

    10%

 

   94.

   2

 

 

Медична практика

    8%

 

86.21

 

Загальна медична практика

 

86.22

Спеціалізована  медична практика

 

   95.

   2

86.23

Стоматологічна практика

    8%

 

   96.

   2

86.90

Інша діяльність у сфері охорони здоров”я людини

    8%

 

   97.

   2

75.00

Ветеринарна діяльність

    10%

 

   98.

   2

88.10

Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання

    8%

 

  99.

   2

38.11

Прибирання сміття ,боротьба з забрудненням та подібні види діяльності

    5%

 

  100.

   2

59.11

Виробництво фільмів

    10%

 

  101.

   2

 

 

 Театральна та інша мистецька діяльність

    5%

 

90.01

Театральна та концертна діяльність

 

90.02

Діяльність із підтримки театральних і концертних заходів

 

90.03

Індивідуальна мистецька діяльність

 

                 102.

   2

 

 

Інша діяльність у сфері спорту

    5%

 

79.90

Надання інших послуг із бронювання та пов'язана з цим діяльність

     5%

 

85.51

Освіта у сфері спорту та відпочинку

     5%

 

93.11

Функціюванняспортивних споруд

     5 %

 

93.12

Діяльність спортивних клубів

      5%

 

93.19

Інша діяльність у сфері спорту

      5%

 

103.

   2

96.01

Прання,оброблення білизни та інших текстильних  виробів

    5%

 

104.

    2

96.01

Чищення та фарбування текстильних та хутрових виробів

    5%

 

 

105.

   2

9602

Надання послуг перукарнями та салонами краси

    15%

 

106.

   2

96.03.

Організація поховань та надання пов”язаних з ним послуг

    5%

 

107.

   2

93.13

Діяльність по забезпеченню фізичного комфорту

    8%

 

                     

 

      2.Суб»єкти підприємницької діяльності-фізичні особи-платники  єдиного податку першої та другої груп  сплачують єдиний податок  шляхом здійснення авансового внеску   не пізніше  20 числа (включно) поточного  місяця.

 Такі платники єдиного податку можуть здійснити оплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік ), але не більш як до кінця поточного звітного року.

      3.Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.

      4.Платники єдиного податку першої та другої груп та платники єдиного податку , ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.      Форма книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються Міністерством фінансів України . 

      5.Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої , другої груп є календарний рік.

      6.Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.            

     7. Платники  єдиного  податку  першої  та другої груп  подають  до органу державної податкової служби податкову  декларацію  платника єдиного  податку  у  строк,  встановлений  для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні  авансові  внески,  визначені  пунктом  295.1 статті 295 Податкового кодексу України. Така податкова декларація  подається,  якщо  платник  єдиного податку  не  допустив  перевищення  протягом  року  обсягу доходу, визначеного у  пункті  291.4  статті  291  Податкового  Кодексу України,  та/або самостійно  не  перейшов  на  сплату  єдиного податку за ставками, встановленими для платників єдиного  податку  другої  або  третьої групи.

        8. Платники   єдиного  податку  другої   групи подають до органу державної податкової служби податкову декларацію платника  єдиного  податку у строки,  встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.

        9.Податкова декларація  подається  до  органу  державної податкової служби за місцем податкової адреси.

      10.У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

      11. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

     12.Суб»єкти підприємницької діяльності-фізичні особи зобов»язані у передбачених законом випадках і порядку одержати ліцензію на здійснення певних видів господарської діяльності.

 

 

Секретар сільської ради                                  А.П. Нечитайло

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              

                                                                                                   Додаток  5

                                                                                 до рішення 19 сесії сільської ради

                                                                                  7  скликання від 12 липня 2017р.№ 177

                                                                                 

ПОЛОЖЕННЯ

Про механізм справляння та порядок зарахування до сільського бюджету                          сум  плати за землю   в  Саражинецькій сільській раді

  Це положення визначає механізм встановлення, справляння і скасування,  а також порядок зарахування до бюджету сум плати за землю в Саражинецькій сільській раді, права, обов'язки і відповідальність платників податку та органів, які відповідають за справляння податку і порядок зарахування коштів податку до сільського бюджету.

1. Загальні положення.

             1.1.Відповідно до ст.265 Податкового кодексу України  плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельну ділянку)  являється одним із складових податку на майно, встановлюється відповідно ст.269-289 Податкового кодексу України та  зараховується до  сільського  бюджету,  платниками у порядку і на умовах, що визначаються Податковим кодексом України та цим Положенням.

 

2. Платники земельного податку

           3.1 Платниками  податку є :

3.1.1 Власники земельних ділянок, земельних часток ;

3.1.2.Землекористувачі.

3.Об’єкти оподаткування земельним податком

         3.1.Об'єктами оподаткування є:

         3.1.1.земельні ділянки, які перебувають у власності абокористуванні;

         3.1.2. земельні частки, які перебувають у власності.

                    4. База оподаткування земельним податком

         4.1.Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого Податковим кодексом України та цим Положенням.

         4.2. Рішення  сільської ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянокрозташованих у межах сіл Саражинці, Кур’янці, Юнашки та Попівці офіційно оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

5. Ставка земельного податку

            5.1.Встановити ставку земельного податку заземельні ділянкина території  Саражинецької сільської ради, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження),у розмірі3 відсотки від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування 1 відсоток від нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь  1 відсоток від їх нормативної грошової оцінки.

         5.2.Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, у тому числі за сільськогосподарські угіддя встановлюється у розмірі  5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

        5.3.Для фізичних осіб:

- землі житлової забудови  -  0,1 відсоток від  нормативної грошової оцінки.   - рілля, сіножаті,багаторічні насадження - 0,5 відсотка від  нормативної грошової оцінки.

 6. Пільги  щодо сплати  земельного податку

        6.1. Від сплати земельного податку з 01.01.2018 року звільняються  фізичні особи:

        6.1.1 інваліди першої і другої групи;

       6.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18

років;

       6.1.3. пенсіонери (за віком);

       6.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

      6.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

      6.1.6.Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 6.1 даного пункту, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

61.7. Якщо фізична особа, визначена у пункті 6.1 цієї статті, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

 Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

      6.1.8.для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш,  як 2,0 гектара;

      6.1.9.для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд  у селі - не більш,  як 0,25 гектара;

     6.1.10. для індивідуального дачного будівництва - не більш,як 0,10 гектара;

     6.1.11. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш, як 0,01 гектара;

     6.1.12. Від сплати податку звільняються на період діїєдиного податку четвертої групивласники земельних ділянок, земельних часток та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток  в оренду платникуєдиного податку четвертої групи.

6.2.Від сплати земельного податку з 01.01.2018 рокузвільняються юридичні особи :

      6.2.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

     6.2.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно доЗакону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов'язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

       6.2.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

6.2.4. заповідники, у тому числі історико-культурні, національні природні парки, заказники (крім мисливських), парки державної та комунальної власності, регіональні ландшафтні парки, ботанічні сади, дендрологічні і зоологічні парки, пам'ятки природи, заповідні урочища та парки-пам'ятки садово-паркового мистецтва;

6.2.5. дослідні господарства науково-дослідних установ і навчальних закладів сільськогосподарського профілю та професійно-технічних училищ;

6.2.6. органи державної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації, спеціалізовані санаторії України для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих, військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

6.2.7. дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України незалежно від їх підпорядкованості, у тому числі дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій;

6.2.8. релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності, а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків;

6.2.9. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

6.2.10. підприємства, установи, організації, громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості, у тому числі аероклуби та авіаційно-спортивні клуби Товариства сприяння обороні України, - за земельні ділянки, на яких розміщені спортивні споруди, що використовуються для проведення всеукраїнських, міжнародних змагань та навчально-тренувального процесу збірних команд України з видів спорту та підготовки спортивного резерву, бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України;

        6.3. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком:

      6.3.1. Не сплачується податок за:

      6.3.1.1. земельні ділянкидержавних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

      6.3.1.2.землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування- землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій(часток) належить державі;

      6.3.1.3.земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;

      6.3.1.4 земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі;

      6.3.1.5. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

7. Особливості оподаткування платою за землю

        7.1. Орган місцевого самоврядування встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Орган місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подає відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

       7.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

        7.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам,дошкільним,загальноосвітнім навчальним закладамнезалежно від форм власності і джерел фінансування.

8. Податковий період дляплати за землю

         8.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

         8.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власностіта/або користуванняна нові земельні ділянкиможе бути меншим 12 місяців).

9.Порядок обчислення плати за землю

          9.1. Підставою для нарахування земельного податкує дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майноу сфері будівництва,щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а такожза запитом відповідного контролюючого органуза місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

        9.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного рокуподають відповідному контролюючому органуза місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

         9.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітнуподаткову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

        9.4. За нововідведені земельні ділянкиабо за новоукладеними договорами оренди земліплатник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

          9.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішенняпро внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58  Податкового кодексуУкраїни.

У разі переходу права власностіна земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий органнадсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

          9.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової територіїкожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власностікількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

          9.7. Юридична особазменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 цього Кодексуза земельні ділянки, що знаходяться у їх власностіабо постійному користуванніі входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок такожпоширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

                                   10.Строк сплати плати за землю

         10.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власностіабо права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

        10.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

        10.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій деклараціїна поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

         10.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведеніземельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

         10.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

         10.6. При переході права власностіна будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

          10.7. У разі надання воренду земельних ділянок(у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладеннядоговору оренди земельної ділянкиабо з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

          10.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової територіїз дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

11. Орендна плата

        11.1. Підставою для нарахування орендної платиза земельну ділянкує договір оренди такої земельної ділянкиоформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органуза місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий органпро укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

        11.2. Платником орендної платиє орендар земельної ділянки.

        11.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

        11.4. Розмір та умови внесення орендної плативстановлюються у договорі орендиміж орендодавцем (власником) і орендарем.

        11.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

        11.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

        11.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

        11.6. Плата за суборенду земельних ділянокне може перевищувати орендної плати.

        11.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог розділу 8- 10 даного Положення.

12. Індексація нормативної грошової оцінки земель

         12.1. Для визначення розміру податку та орендної плативикористовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин,здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

          12.2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин,за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:

Кi = І : 100,де І - індекс споживчих цін за попередній рік.

У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 100відсотків, такий індекс застосовується із значенням 100.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

           12.3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин,  обласна  державна адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику,і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

                  Секретар сільської ради                                  А.П. Нечитайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Додаток 6

                                                      до рішення   19 сесії 7 скликання

                                          від 12 липня 2017 р. № 177

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК

                           СПРАВЛЯННЯ ТРАНСПОРТНОГО ПОДАТКУ

 

1. Платники податку

 

 1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, які є об’єктом оподаткування згідно з розділом 2 цього порядку.

 

2. Об'єкт оподаткування

 

2.1 Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

   

 Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального";

 

3. База оподаткування

 

Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1 цього Порядку.

 

4. Ставка податку

 

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1 цього Порядку

 

5. Податковий (звітний) період

 

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

6. Порядок обчислення та сплати податку

 

6.1. Обчислення суми податку з об'єктів оподаткування фізичних осіб  на території сільської ради здійснюється  місцевим фіскальним органом за місцем реєстрації платника податку.

 

6.2. Податкові повідомлення – рішення про сплати сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

 

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачуться фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення – рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлення-рішень про сплату податку фізичними особами - нерезедентами здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

 

6.3 Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за встановленою формою.

 

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних юридичною особою протягом року, декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

6.4 У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

 

6.5 За об'єктом оподаткування , придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

7. Порядок сплати податку

 

7.1 Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до бюджету міста.

 

8.Строки сплати податку

 

8.1 Транспортний податок сплачується:

 

 а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податковою повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає, за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

       

           Секретар сільської ради                         А.П. Нечитайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  7 до рішення Саражинецької сільської ради

                                                                 від 12 липня 2017 року №177

 

 

 

ТУРИСТИЧНИЙ  ЗБІР

1.Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.

 

2.Платники збору

2.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без гродянства , що прибувають на територію адміністративно – територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують ( споживають ) послуги з тимчасового проживання ( ночівлі ) із зобов»язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

 

2.2.Платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають , у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті радами яких встановлено такий збір;

б) особи, які прибули у відрядження;

в) інваліди, діти –інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей інвалідів ( не більше одного супроводжуючого );

г) ветерани війни;

д) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

е) особи,які прибули за путівками ( курсівками) на лікування,оздоровлення, реабілітацію до лікувально –профілактичних, фізкультурно – оздоровчих та санаторно – курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу  виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров»я;

є) діти віком до 18років;

ж) дитячі лікувально – профілактичні, фізкультурно – оздоровчі та санаторно – курортні заклади.

 

3.Ставки збору

3.1. Ставки збору встановлюються у розмірі 0.5 відсотка до бази справляння збору, визначеного пунктом 268.4 Податкового кодексу.

 

4.База справляння збору

4.1. Базою справляння  є вартість усього періоду проживання ( ночівлі ) в місцях визначених підпунктом 268.5.1 цієї статті, за вирахуванням податку на додану вартість .

4.2.До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги ( прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни ), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на виїзд( віз ), обов’язкове страхування витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати пов’язані з правилами в»їзду .

 

5.Податкові агенти

5.1. Згідно з рішенням сільської, селищної та  міської ради справляння може здійснюватися:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно –курортними закладами;

б) квартирно – посередницькими організаціями. які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки ( квартири ), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичним особам  або фізичним особами – підприємцями , які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладено  з відповідно радою.

 

6.Особливості справляння збору

 

6.1. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг,пов’язаних з тимчасовим  проживанням ( ночівлею ), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку ( квитанції) на проживання.

 

7.Порядок сплати збору

 

7.1. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний ( податковий ) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного ( податкового ) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

7.2. Податковий агент, який має  підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання ( ночівлі ) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний  зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

7.3. Базовий податковий ( звітний ) період  дорівнює календарному кварталу.

 

 

 

                  Секретар сільської ради                                      А.П. Нечитайло